The textures are from the mods: Rose Venture, SRT3 Mipmap 2014, INSANITY Grove Avenue and the sport Grand Theft Auto V. I simply extract them, be part of, add mippmaps and exchange with the unique ones of the sport.
The “.cs” recordsdata created by min, nevertheless, I do know nothing about “.cs” recordsdata (these cleo library books) might then include some bugs. If you understand how to work with .cs recordsdata,
Model 0:
Mod created
Model 0.1:
Added mippmaps to textures
New added object texture (seashore towel, one that folks lay on the ground and lay on prime)
Model 0.2:
New objects added
Different facet of textured seashore
Automobiles parked on numerous elements of the seashore added, plus pickups of some weapons
Model 0.3:
Added particle.txd
New objects added
Added kiosk close to the Ferris wheel on the finish of the Santa Maria pier
Added road dancer artist close to the start of the pier entrance of Santa Maria
Added canine behind CJ’s home in Santa Maria
Português brasileiro
As texturas são dos mods: Rosa Venture, SRt3 Mipmap 2014, INSANITY Grove Avenue e do jogo Grand Theft Auto V. Eu apenas as extrai, juntei, adicionei mippmaps e substitui pelos originais do jogo.
Os arquivos “.cs” criados por min, porém, eu não sei nada sobre arquivos “.cs” (aqueles scripts da livraria cleo) então pode conter alguns bugs. Caso você saiba trabalhar com arquivos “.cs”
Versão 0:
Mod criado
Versão 0.1:
Adicionado mippmaps as texturas
Nova textura de objeto adicionada (toalha de praia, aquela que as pessoas colocam no chão e deitam encima)
Versão 0.2:
Novos objetos adicionados
Outro lado da praia texturizada
Veículos estacionados em várias partes da praia adicionados, além de pickups de algumas armas
Versão 0.3:
Adicionado particle.txd
Novos objetos adicionados
Adicionado quiosque perto da roda gigante no last do píer de Santa Maria
Adicionado artista de rua dançarina perto do começo da entrada do píer de Santa Maria
Adicionado cachorro atrás da casa do CJ em Santa Maria
Credit:
Nart